Дан броја π

objavljeno u: Активности | 0

Дан броја π

Дан броја π обележавају многе школе у свету. Ове године и наши ученици су дали свој допринос. Нисмо заборавили Ајнштајнов рођендан, али ни годишњицу смрти Стивена Хокинга.

Ученици шестог и седмог разреда су на свој начин обележили овај дан. Многи су ознаку за број π нацртали на руци, мајици или су били и много креативнији, што се може видети на сликама.

На часовима смо слушали предавања која су припремили следећи ученици:

 

 

Појавио се и један „Алберт Ајнштајн“  😊 Ученициа Зоја Копривица (6-1) осмислила је математичку игру за ученике другог разреда, а остали ученици су били веома добри асистенти Судије:
Вук Димитријевић  и
Александар Милашиновић

 

previous arrow
next arrow
Shadow
Slider

 

Зоја нам је објаснила како је дошла на идеју да направи игрицу за своје мале другаре.

„Деца воле да уче кроз игру. Иако сам шести разред, увек ми је занимљиво на часовима на којима играмо неки квиз или радимо пројекте.

Када нам је наставница математике предложила да смислимо нешто што ће се односити на број „π“ одмах  сам добила идеју да направим игру према једној коју смо играли на часу немачког језика. Игра се састоји од текста о броју „π“  и десет задатака о њему који су распоређени на „станицама“ у учионици. Потребно је да се текст прво прочита а затим се решавају задаци идући редом од прве до последње станице. Игра је намењена ученицима млађих разреда и њен циљ није такмичење већ проширивање знања.

На дан броја „π“, тачније 14.марта, на час  математике дошли су нам ученици из одељења 2/1  . То су ђаци наше бивше учитељице Милке Обрадовић. Они су се поделили у 3 групе и ученици сваке групе су заједно решавали задатке. Осим што су научили нешто о броју „π“ , вежбали су и читање латинице коју су тек савладали. Свима је било веома занимљиво.“

Зоја Копривица 6/1

 

 

Наши мали другари и учитељице били су одушевљени идејом и обрадовали су се дружењу.

„Поводом дана броја „π“ ученици шестог разреда, позвали су нас (ученике другог разреда) у госте да нам представе број „π“.

Час је био организован кроз игру. Ученици су у групама решавали задатке прилагођене њима, бојили су децимале броја „π“, међусобно су сарађивали. На крају рада, одређена је најбља група, са највише тачно решених задатака.

Ученици су са часа дошли пуни позитивних утисака, били су задовољни и изразили су жељу да поново гостују код старијих другара.“

Учитељице Милка Обрадовић и Маја Јевтић  2/1

На сликама можете видети каква је атмосфера владала на часу математике.

Александра Санковић
наставница математике